Zadania Biura Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta udostępnia wszelkie informacje z zakresu:
- procedury i kosztów przyłączenia obiektu do sieci ciepłowniczej,
- warunków dostarczania ciepła,
- kosztów dostarczania ciepła,
- trybu zawierania umów sprzedaży ciepła,
- awarii i przewidywanego czasu ich usunięcia.
Ponadto w Biurze Obsługi Klienta można:
- otrzymać odpowiednie formularze i druki,
- zawrzeć Umowę Sprzedaży ciepła,
- skorzystać z porady związanej z ustaleniem mocy zamówionej,
- otrzymać aktualną taryfę dla ciepła,
- sprawdzić swoją fakturę za ciepło,
- załatwić wszelkie sprawy z zakresu zawartych umów.
Biuro Obsługi Klienta mieści się w siedzibie Spółki w Kwidzynie przy ul. Słonecznej 1, w Dziale Obsługi Odbiorców na 1 piętrze i jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00.
Tel. 55-279-38-47
numery wewnętrzne: 1150, 1151, 1152
PEC Kwidzyn informuje, że dla Spółki właściwym podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozstrzygania sporów z Odbiorcami w gospodarstwach domowych jest Koordynator do spraw negocjacji, działający przy Prezesie Urzędu Regulacji Energetyki www.ure.gov.pl.
993
Zadzwoń, aby zgłosić awarię

(55) 279-38-47
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej
PEC Sp. z o.o.
ul. Słoneczna 1, 82-500 Kwidzyn
tel. centrala:
(55) 279-38-47
telefon alarmowy:
993
Adres e-mail:
pec@peckwidzyn.pl
- Czy wiesz, że sieć ciepłownicza eksploatowana przez PEC Kwidzyn ma 47 km długości.
- Czy wiesz, że ogrzewanie obiektów za pomocą ciepła z m.s.c. jest najbezpieczniejsze.
- Czy wiesz, że PEC Kwidzyn posiada dwie elektrownie słoneczne.
- Czy wiesz, że PEC Kwidzyn dostarcza ciepło na terenie Kwidzyna od 1975r.
- Czy wiesz, że można ubiegać się o dotację celową z Urzędu Miasta na przyłączenie obiektu do m.s.c.
- Czy wiesz, że większość ciepłomierzy służących do rozliczenia zużycia ciepła jest odczytywanych radiowo.
- Czy wiesz, że Odbiorca posiadający własny węzeł cieplny sam decyduje kiedy rozpoczyna się i kończy sezon grzewczy w jego obiekcie.